SUV, 4.7 litrů, benzín, 235 litrů.s., automatické.Běh 230 000 mil je směšný, rozmarný, ale hbitý a obratný.ve slově “indický”. Výhody: malé vnější, ale velmi velké uvnitř.plná mleté elektroniky, dokonce starých vozů.Schopnost je dobrá, přinejmenším lepší než naše oázy.ve sněhu vyndal těžký kruzak, zvládl to.a více zásob je tam! velmi snadná manipulace – vynikající hydraulika a inteligentní krabice.a veškeré elektronické vycpávky, které jdete, a odpočívejte! vynikající zvukovou izolaci, ticho a klid v autě.a moc! 8 válců dělá svou práci! on a bahno jsou trampové a na limuzíně dálnice! velmi dynamická, na těsné trati s obousměrnou dopravou (pás tam a pás zpět) na běhu před konvojem vozů – snadno a elegantně! cestující si stěžují – v sedadle tlačí.. Nevýhody: cokoli se může zlomit.spolehlivost na úrovni čínského vznášedla.náhradní díly pouze poštou z bílého kamene, počkejte měsíc.ne každý sto opraví, není dokonce ani řezbářství, roztrhl šroub a ...
terénní auto, 2.4 litry, benzín, 177 litrů.s., automatické.Rozjezd 24 700 km předtím, než toto auto vydalo na gmc yukon 2001.Citroen C4.pak tam byla přestávka pro chodce, podnokopiv peníze rozhodl koupit nové auto, cenovka byla na 1.5 milionů dolarů, základní požadavky malého SUV v obchodě nebo přechod, s výhodou pohon všech kol, krabice je s výhodou automat, hlavní žadatelé byli nová nissan x trasa, mitsubishi outlander, toyota rav4, stále se jí líbilo nové, ale ve vynikajícím stavu, Po všech zkouškách se volba měnila mezi mitsubishi a second-hand audi.jako mnozí z nich pravděpodobně dostali náhodou jet kolem prodejce automobilů chrysler-jeep chtěl podívat se na grand tiroko, u vchodu do salonu byla můj pozornost odvrácena tímto černým vozem, v omezené sadě, cena byla mírně řečeno.ah.nabídl testovací jízdu, auto pro zkušební jízdu bylo bílé, upřímně řečeno vám všem negativní zpětné vazbě o vzhledu auta náhle pochopil.No, ani jeden.vaii v bílé barvě.ehh nebyl.seděl, začal, šel a z...
SUV, 1.6 litrů, benzín, 110 litrů.s., mechanika.Běh o 4000 km kolem mého auta.jeep renegade 1.6 mechanik v roce 2016.po dvou tisících běhů došlo ke klepání na dno motoru v oblasti levého kolečka.Poté se v oblasti pravého stojanu torpéda začalo skrývat 2500 běhů.výsledek přes 4000 je v záručním servisu pro druhý týden.v oblasti pravého stojanu zaskočte – je to roztřepené upevnění převodovky na tělo.a kovové klepání je krabice a pod jménem! Výrobce a kdy ho přinesou, není známo! k ak I pozhzalel, který změnil gmc terén 2011 rok a to je pankdybych mohl, rád bych vzal peníze a vrátil tento vozík! kolik automobilů jsem měl a sedm let a pět let, ale že takové nové auto.Myslím, že tam bude mnoho, protože se sestavují roboti.pokud jste to vzali, poslouchejte pozorně, nejprve je vlevo dole slyšitelný náraz a pak se připravte na výměnu krabice.tovární manželství.
SUV, 1.4 litry, benzín, 170 litrů.s., automatické.Výkon 23 000 km Design je vynikající, dlouho chtěl koupit malé auto, ale skutečné off-road funkce.služby v prakticky všech značkových salonech, nechutné, všichni manažeři jako výběr negramotní! Nemluvím ani o jejich hlouposti, tiše přijdu, abych dával auto za službu a jen mlčky.na otázku, proč je spotřeba benzinu tak velká, že nesou takový nesmysl.typ “na plotu.”. Nevýhody: Bohužel nedostatky jsou více než + první je, že neexistuje žádný disk, zadní kamery se neinstalují (ačkoli mi před rokem slíbili, nedělejte to, vždycky máte špinavé ruce.a nejdůležitější je spotřeba benzínu 11,5 litrů namísto slíbeného 6,9 litrového smíšeného cyklu!
crossover, 2.4 litry, benzín, 170 litrů.s., automatické.Během dlouhých 50 000 kilometrů se mezi SUV rozhodlo.zastaven na tomto modelu v souvislosti s původním vzhledem a dobrými technickými vlastnostmi.ve své třídě parketnikov to považuji za ne rovnou. Výhody: průchodnost za předpokladu, že je nainstalována příslušná kaučuk.všežravý – zaplním první den al-92.pohodlné přistání pro řidiče i cestující.dokonale vyladěné odpružení, perfektně se chová jako na trati (rozptýlené na 190 km, h) a na nespevněných cestách, stabilizační systémy fungují dokonale.projel 50000 km, nedošlo k žádným problémům a zlomením, pokud nezohledňujete, že měniče krouticích pruhů přerušili snímač tlaku v pneumatikách.auto obleky pro všechny 5 s + jak já a moje rodina.
SUV, 3.0 l, nafta, 243 koní.s., automatické.Po nákupu tohoto vozu v maximální konfiguraci byla 92 000 km velmi spokojená se všemi, od komfortu, ovládání, výkonu, průchodnosti interiéru, dynamiky.po 20 000 kilometrech jízdy došlo k malým zlomům, jako je trhlina transformátoru chladicího otvoru a opakovaně dvakrát přes 10 000 km, pak někde na 45 000 km kardan bzučel, ačkoli to vše se změnilo pod zárukou.Podávaly se na důstojníkůch v Samaru.Dále až 70 000 km běhu nebyly žádné zvláštní problémy, ale to byly florety.pro asi 73 000 km jízdy začala stroj během rozptýlení foukat (naplněný pouze Lukoilem, Rosneftem) nikdy neuskutečnil úsporu paliva a pak všechno včas jasné.a po 75 tunách.km, můj džíp nezačínal dobře ráno a bylo to červenec.přišel k důstojníkům a nechal auto tři dny nebo peklo nenašel žádné problémy, a moje pokatushki k úředníkovi trval až do října, šestkrát víc.v říjnu ráno začal džíp začat špatně.opět k důstojníkům, týden stál a vůz nenašel problém, řekli, že dokážou roze...
SUV, 3.6 litrů, benzín, 286 litrů.s., automatické.Běh 67000 km není laskavý.poměrně rychlé zrychlení o hmotnosti téměř 2,5 tuny.když opustím vchod, usmívej se na uši, hezký! před krizí, cena 2 lyamy 500 tyr.bylo přiměřené.Nyní by se taková nová cena již stáhla (. Nevýhody: vytáhne od prvního převodu do druhého.ale toto se projevuje pouze v dopravní zácpě.za mým sedadlem není dost místa.příliš dlouhý volant, po subaru a manželce Ford je velmi patrný.daně jsou zběsile.při běhu 55000 km.přišlo opravit asi 135 000 rublů.výměna brzdových destiček a předních brzdových kotoučů.Navíc je třeba vyměnit termostat (plastové pouzdro) a olejový chladič (podle popisu mechaniků se rozpadla přepážka mezi olejem a chladící kapalinou).ten samý mechanik řekl, že jde o standardní poruchu.je škoda, že k tomu došlo ihned po skončení záruky.porucha není fatální, byl jsem propuštěn ze služby autem, dokud nenastoupily díly.s tím, že v mé hlavě je troska “zdánlivě na předchozí, to bylo ještě.neřek...
terénní auto, 2.8 litrů, nafta, 200 litrů.s., automatické.Kilometrový výkon 110000 km Auto je kvalitní americká montáž, brutální vzhled. Výhody: plně automatickou převodovkou.vysoká propustnost díky dvěma režimům – plně automatické a plné – se sníženou rychlostí.umožňuje vám dát gumu větší než katalog – kvůli velké velikosti oblouků.motor se otáčí, ale neodpovídá okamžitě (což je typické pro všechny vznětové motory).hlavním účelem stroje je dlouhé výlety nebo pohoří (vozidlo vykazuje mimořádné a vysokorychlostní vlastnosti na dálnicích a dálnicích).resp. off-road (na odpovídající gumě).toto auto je pro skutečné muže! . Nevýhody: jí hodně motorové nafty (s odpovídající údržbou lze minimalizovat), dostatek spartánského nábytku v salonu (ale líbí se mi), komparativní nedostupnost dílů a jejich vysoké náklady.Auto není určeno pro město s jízdou s častými zastávkami.výlety, například “pro chléb”;