coupe, 3.4 litry, benzín, 330 litrů.s., mechanika.Běh 135 000 km se rozhodl napsat, možná někdo a to bude zajímavé to vědět.3 sezóny jsem jel na kajmanském pístu, jsem velmi spokojen, kvalita se nezdařila jednou, jel jsem pod 300 km, udržuje si cestu dokonale, ale se stejnou rychlostí nejsem dlouhá, protože se obávám, že vás někdo nevšimne a odbočí vlevo.slova nevypovídají, to nikdo nerozumí, dokud neuvidíte, jak se zrychluje na 200 km / h a jak brzdí okamžitě a při brzdění cestující nehádne dopředu, sedí jako sedí, ale již 60 km / h.stejná věc se nezaklání na suchý asfalt.((motor je instalován uprostřed).zde v tomto a tam je sportovní vůz cymbal kočička jeho hlavní výhody a radosti s adrenalin, že on vám bude dodáván pokaždé, když sedíte za volantem.úplnost pocitů dává hudbu ve třídě, dobrý zvukový systém + dobré stopy stažené z internetu přes hudbu do auta.když opouštíte asfalt, musíte jet 20-30 km / h, když všechny ostatní automobily jdou 50-70 km.policie na cestách pro něj nio...
crossover, 4.8 litrů, benzín, 385 litrů.s., automatické.Tachometr 223789 km Unikátní vůz.díky výrobcům! . Výhody: Výhody jsou absolutně ve všech, bez rozpaků zázračný vůz! brutální, pohodlné, silné, dynamické, spolehlivé.perfektní! . Nevýhody: jsou zcela chybějící.to vše závisí na podšívce mezi volantem a sedadlem.jediná lítost chybí v současných modifikacích atmosférického motoru 4.8l.bez výjimky ve všech úrovních výbavy musí být vzduchové odpružení bez ní, prodej je brzděn a to je velmi důležité pro takovou úroveň auto.a podle mého názoru temný salon v prioritě, a poslední modifikace jsou téměř všechny světlé nebo ve smíšených barvách.
crossover, 3.0 l, nafta, 245 koní.s., automatické.Výkon 23 000 km vznětový motor 3 litry.koupeno v rámci objednávky.k základní ceně (3185000) přidané k 1200000 možnosti jsou různé.včetně pn-in-ear váhy a adaptabilního bixenonu a tak dále.od roku 2013.počet kilometrů je 23 tisíc.nikdy nedošlo k poruchám.spotřebu v rozmezí 7-8 litrů.8-9 litrů města.při rychlosti až 110 km za hodinu při spotřebě dálnice 6-7 litrů.v zimě žádné problémy.v kabině po dobu pěti minut dobíjení s teplem, i když na ulici -25.než šel na Toyota a Lexus.Nechci srovnávat.kdo cestoval na Porsche, mě pochopí.Respektuji značku.kdo říká na úkor Ponte, nikdy na takových strojích nejezdí.všichni, kteří se na Porsche pohybují zpravidla jako jednoduchí a laskaví lidé, a s účastníky hnutí zacházejí s velkým respektem (kromě synů tatínků a podobně).
crossover, 4.5 litrů, benzín, 340 litrů.s., automatické.Běh 240 000 mil je strmý, pohled, který inspiruje poctivost.stroj je vážný a za peníze a chování.za volantem není touha “ukázat, jaký řidič jsem já”, je to jiné.je zřejmé, že ve městě je jen velmi málo rovných a bez blokování plynového pedálu.mimo město, vše ve zpětném zrcátku.)))
coupe, 2.9 litrů, benzín, 265 litrů.s., automatické.Běh 105 000 km byl vůz zakoupen nový, je provozován každý den i přes neustálou dostupnost druhého vozu.Chtěl bych každý den zažít emoce, které dává! není správně porovnávat s 911, obecně další auto! kajman je střední motor, a v roce 911 je motor vyjímán zpravidla za zadní nápravou, a tím i rozdíl v chování a emocích.Kajman je flexibilnější, ale není to mínus.je třeba si uvědomit, že jde o sportovní vůz se všemi důsledky, které očekáváme, neočekávejte pohodlí s-třídy, ale je těžké to říkat příliš tvrdě. Nevýhody: Přední nárazník je silně odříznut malými kameny na trati, ale rezervace nárazníku řeší problém.přítomnost pouze dvou míst někdy způsobuje potíže, ale přítomnost druhého stroje snižuje tento problém na nulu))) existuje jedna důležitá nuance – vzácný stroj někdy mohou být problémy s pořadím spotřebního materiálu, součástí a náhradních dílů.velikost gumy není spuštěna.
coupe, 2.9 litrů, benzín, 265 litrů.s., mechanika.Tah 112450 km Vynikající vůz pro svou třídu, tuhé zavěšení, snadné ovládání a dokonce i dva kufry. Výhody: Díky vynikajícímu vážení na nápravách je vůz velmi pevný i přes tuhost zavěšení.ale závěs není tak ztuhlý, že by bouchal na nárazu, jak to mělo v běžných sportovních vozech.co je nejdůležitější, není v tom nic nadbytečného a vše je jasné a informující o zařízeních.krátký zdvih řadicí páky.není tak silný, aby odmítl jezdit na něm v zimním období – auto je všechno počasí a všechno.reaguje na plynový pedál a má dobré brzdy.je dokonale zvládnut v klouzání.
crossover, 4.8 litrů, benzín, 400 litrů.s., automatické.Celkový dojem 15 000 km – byl jsem hloupý oklamaný píst.car hovno. Nevýhody: hrozný stroj.Koupil jsem si píst, protože jsem četl mýty o sportovní manipulaci a nekontrolovatelné rychlosti auta.úplný nesmysl.box je velmi pomalý, musíte počkat hloupý, když se přepne, manipulace je strašná, stroj je pomalý.komfort nol – velmi malý interiér, sedíte jako v kleci.ohromen tím, kolik oleje jí – 1 litr týdně.písty na dvorku 21. století a nevěděli jste, jak vyrábět motory, které nemají olej.Stručně řečeno, tento stroj je kompletní sračka.Nenechte se zmást mýty o Porsche.
crossover, 3.0 l, nafta, 245 koní.s., automatické.Tachometr 14000 km velmi dobré auto, velmi spokojen! . Výhody: Extrémně dobře postavená, uvnitř kabiny vše super, zařízení je velmi dobré.dynamika – jde jako shell, nafta, spotřeba paliva od 8-10 litrů.byla Mercedes e-třída.Lexus rx350 Lexus gx460, byly všechny nové, teď jsem si uvědomil, že Porsche je velmi hodný stroj, jen s údržbou, dávám přednost Lexusu.