Často kladené otázky

Jak začít vydělávat?

Pokud jste tady poprve je nutné zaregistrovat se. Pak již se můžete přihlásit a přidat svoji recenzi. Můžete psat o čemkoli, ale to musí být zboží či služba, pro kterou máme v našem katalogu odpovídající kategorii.


1. Opravdu můžu vydělávat na vašich webových stránkách?

Ano, platíme autorům za prohlížení jejich recenzí jinými uživateli webového portálu. Viz také Podmínky použití.
 

2. Kolik si vydělám za každou recenzi?

Funguje to tak, že za každé prohlížení Vaší recenze dostanete na svůj účet 2 haléře. Statistika je dostupná na speciální stránce a obnovuje se denně.

Bohužel nelze předpovědět jaký bude výdělek z konkrétní recenze - částky se mohou velice lišit v souvislostí s tématem, kvalitou a zajímavostí popsané zkušenosti.
 

3. Jak vydělávat co nejvíce?

  • Téma by mělo být předmětem zájmu co největší skupiny lidí.
  • Vydělávají více obvykle ti autoři, kteří jako první objevují nová populární téma. Je lepší psát o výrobku či službě, které ještě nebyly vůbec popsány nebo byly popsány málo.
  • Čím zajímavější je recenze, tím více má kladných hodnocení od čtenářů a tím lepší je viditelnost článku na našich stránkách, což dohromady znamená větší výdělek.

 

4. Kdy a jak se dostanu zaplaceno?

Platíme všem autorům automaticky každé pondělí a to pomoci bankovního převodu a za podmínky, že celková částka na uživatelském účtu se rovná nebo je vyšší než 50,- Kč. Upozorňujeme, že dle zákona č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů tyto častky podléhají zdanění. Podat daňové příznání a zaplatit daň pak musíte samostatně a to v souvislosti s platnou legislativou ČR.
 

5. Co bude pokud okopíruji text z jiných webových stránek? Můžu přepsat cizí text vlastními slovy?

Plagiátorství je přísně zakázáno. Kontrolujeme jedinečnost každé zaslané recenze na Internetu. Pokud text publikace bude shledán někde na Internetu, uživatelský účet autora bude zablokován. V souvislosti s tímto velice nedoporučujeme kopírovat nebo přepisovat cizí texty.
 

6. Můžu přidat recenzi, kterou jsem napsal dříve a opublikoval jsem na jiných webových stránkách?

Bohužel to nelze. Pokud text publikace bude shledán někde na Internetu, uživatelský účet autora bude zablokován.
 

7. Prohlédl jsem svoje recenze z jiného počítače, ale počet zobrazení ve statistice zůstal stejný a to i po 24 hodinách. Proč?

V souvislosti s podmínkami použití portálu nebereme v úvahu a neplatíme za zobrazení, která považujeme za neplatná. Prosíme Vás nesnažit se uměle zvyšovat počet zobrazení vlastních recenzí. Takové pokusy náš systém velice lehce detektuje.
 

8. Hodnocení uživatelů moje recenze je vyšší, než nula, ale počet zobrazení ve statistice je nulový. Snad to není možné, neboť uživatel nemůže ohodnotit recenze bez prohlednutí?!

To se může stát. Uživatelské hodnocení přepočítáme ihned, ale statistika se obnovuje během 24 hodin.
 

9. Jak se seřazují recenze na stránce jednotlivého výrobku? Proč recenze s uživatelským hodnocením +3 je výše na seznamu, než recenze s hodnocením +8?

Při řazení recenzí, kromě samotného hodnocení recenze, bereme v úvahu také rating autora i ratingy uživatelů, kteří článek ohodnotili.
 

10. Můj účet byl zablokován nespravedlivě. Nechápu proč? Co mám dělat?

Blokujeme účty pouze v těchto případech:

  • plagiátorství;
  • spamování;
  • sprostá slova v komentářích, soukromých zprávách anebo recenzích;
  • urážky na cti;
  • porušení legislativy České republiky.

Pokud se domníváte, že jste byl zablokován nespravedlivě, napište nám na adresu info@zkouseno.cz.