crossover, 2,0 litru, benzín, 150 litrů. s automatickým. Výška 17000 km Dobré odpoledne. auto si vybralo měsíc. po tom všem rozhodl, že s variátorem nevyberou, byly tam dvě auta, mazda c5 a trhák. za den jeli dva testovací jízdy. volba klesla na tushkan t. a šum je lepší a rychlejší. ale stále tuskan zklamaný. Nevýhody: Začneme. při nástupu do auta v 90% nohavic bude špinavá. nákup a instalace prahových cen bude stát od 20.000 do 30.000 tisíc rublů, v závislosti na designu. viditelnost díky velkým regálem trpí. s aktivní jízdou v městských oblastech, musíte se dívat ven. světlo je slabé. Instalace xenonu je problematická vzhledem k jednotce ovládání světla. pozastavení je drsné a není energeticky náročné. ale stroj je plovoucí. Přední lumen není dost. lpění na podušek akpp. pod předním nárazníkem přišroubujete ochrannou plastovou ochranu, pokud zavěste na obrubníku, můžete ohýbat televizor. také o akpp. software pravděpodobně nebyl dokončen, protože může klesnout o pár rychlos...
crossover, 2,0 litru, benzín, 150 litrů. s automatickým. Najeto 4000 km o spolehlivosti a opravy sada 5, nebo prostě nedávají přihrál přesně na odvolání, ale adekvátní lidé pochopili, že příliš brzy, aby se vyjádřil. Stroj potěšilo, když nové v kabině, nemrznoucí směsi byl na dolním štítku nedal hodnotu, dolili zdarma založit na průběžné výměně oleje. Nemohl jsem zjistit, odkud pochází kriket, ukázalo se, že brýle ze slunce v ochechnike se třpytily, ačkoliv tam byla měkká podšívka. Silné stránky: plně vybavené spokojen s ventilací sedadel, příjemně chladí v dopravní zácpě a dalnyak, myslím, že toto téma je nutná. světlo v blízkosti super, LED diody s dynamickým podsvícením v řadě a na vzdálené potřebě výměny lampy . Nevýhody: , až je významné negativní, není jasné, kde sání vzduchu do kabiny. kočky ve dvoře známkou spodní část předního nárazníku a všichni dýcháme kabiny nic, na jiných strojích neměl 15 let takových problémů, pohon všech kol je třeba chápat tak, že se zasek...
crossover, 2,0 litru, benzín, 150 litrů. s automatickým. Najeto 19.000 km skvělé auto, získal v listopadu 2016 kilometrů v čase 19000, navrhovat pevné pět, manipulaci, pohodlí, žádné větší potíže, ale když se stěhoval do Kashkai (2-litrový motor není automatické) na to auto vypadalo tupit pak použit. Nyní, pokud chcete zapnout reproduktory v rozptýlení sportovního režimu a žádné pocity tupý motoru. pro manipulaci s konkrétní stížnosti nebyly, ale s rozsahem 10-12 tisíc pocit, že když to není dobře řízena, skutečnost je vysvětleno, že je tvrzení, shromáždění vypadala kolaps odhalila rozdíl, jsme nyní odstraněna všechna okna (15,000 km v listopadu 2017), no problémy 10 tisíc rublů za všechno. Stroj spokojeni, umístěte na zadní sedadlo dostatečný objem zavazadlového prostoru. Nevýhody: velmi lehce znečištěné plastové nad podběhů a prahů kol, špatně prát při mytí auta. plast v kabině na přístrojové desce tvrdě, nelze uložit na něj. štípané lak na víku zavazadlového prostoru, z něj...
crossover, 2.0 l, benzín, 150 koní, automat. Najeto 43225 kmahoj všem! již půl roku mám tushkanchikom! nákup v červenci 2016 s autodům v moskvě. po opel mokka salon je velmi velký, že je vynikající v hospodaření, a to navzdory tomu, že android auto, dívky vypadají dobře za volantem (to jsem se sám pro sebe)))
crossover, 2.0 l, benzín, 150 koní, automat. Najeto 14500 kmjdete kolem party této značky. Nevýhody:není čas vypořádat se s výhodami a nevýhodami, psací stroj se zhroutil bez čekání na to 15000 km, že záruky opt - nelze vynutit louže, umýt motor pouze u prodejců, mlhy a rusové deště - to vše je důvodem toho, že se voda dostane do mozku stroje. opravy mozku - od 200 000 tisíc pokud budete mít štěstí
crossover, 1.6 l, benzín, 177 koní, automat. Najeto 25000 kmkupoval auto v únoru 2017 let před to bylo - i40. obecně - stroj je super! během provozu spotřeba klesla z 12 l. , který byl v únoru až 7.4 v současné době (hodnoty nejsou obnuljal od zakoupení). při našich silnicích, na rozdíl od sedanu, směle můžete cestovat bez obav z boxů (v rozumných mezích, samozřejmě). své nuance jízdy stroje s robotem. upřímně řečeno, koupil auto s robotem s velkou mírou nejistoty v souvislosti s kritickými hlasy strojů vag s podobnými ppc, ale teď jízdy v tomto autě líbí více a více. Přednosti:jistě - je to exteriér (nevědomky si všimnete, že přitahuje pohled a u chodců, a u protijedoucích jede), ovladatelnost také dobrá interiér. vynikající potkávací světla. elektronika a automatizace funguje dobře, i když při dešti, ne-ne a ano, stává se, že čas není spuštěn senzor zapnutí stěračů. . Nevýhody:po i40 zdálo prostovatym panel přístrojů, ale našel a navíc v tom jsou snadněji čitelné informace;daleko-...
crossover, 2.0 l, benzín, 150 koní, mechanika. Najeto 16000 kilometrůpřekvapuje nedostatek reklamy vozu a zmínka o tom v žebříčku. mi auto velmi líbí. radím koupit to, nebudete litovat. Přednosti:jsou příjemné na manipulaci, tichý chod, dobrá shumoizoljatsija, skvělý zimní balíček možností. překvapená kvalitou inženýrství. do tohoto stroje byly 8 auto německých, japonských jejich montáž montáž česká korejtsa nijak nezaostává za německou
crossover, 2.0 l, benzín, 150 koní, automat. Najeto 16.000 kmvšichni si najeto 16000 km Přednosti:-hospodárná. na trati 7-8 l. na 100 km-teplo v zimě a rychle se zahřívá - shumoizoljatsija slušná. - ergonomichen. - pohodlná. . Nevýhody:- tupit na malou sněhová peremetam - nechápu proč (motor resetuje na obrátkách. i s tiptronikom na nižší rychlostní stupeň davish' na plyn do polika nejezdí). - někdy zápach je někdy nepříjemný hapaet z ulice o tom psali tady na fóru přívod vzduchu do těla. nechápu, proč se okamžitě odmítla blokování osobní steklopod'emnikov nebo nefungovalo.
Crossover, 2,0 l, benzin, 150 HP, automat. Najeto 23 000 km. Tímhle autem jezdím už víc než rok, aktuálně jsem s ním spokojený. Teď mám najeto 23 000 km, zatím mu nemám co vytknout. Někteří majitelé si stěžují na špatná světla, já mám model s výbavou Travel a světla jsou v naprostém pořádku. Před tím jsem měl Ford Focus, takže teď mám ze světlosti podvozku 2 radost. S pohonem na všech čtyřech kolech jsem v zimě neměl problém s parkováním. Před koupí jsem si vybíral mezi Tucsonem a mezi novým Sportagem. Se svým výběrem jsem spokojený.
Tagy: doplňky na hyundai tucson 2016, brzdove desky hyundai tucson 2016, havarovaný hyundai tucson 2016, doplnky na hyundai tucson 2016, gumové koberce hyundai tucson 2016, hyundai tucson náhradní světla zadní r.v.2016, hyundai tucson 2016 klec na psa, střešní příčniky hyundai tucson 2016, pedaly na hyundai tucson 2016, hyundai tucson 2016 spotřeba, prodám kola hyundai tucson 2016, originál alu kola hyundai tucson 2016, hyundai tucson 2016 hliníková kola 19, kouřové ofuky oken hyundai tucson 2016, test hyundai tucson 2016 bosko vice, silikonové kryty na auto klíče hyundai tucson 2016, hyundai tucson 2016 technické specifikace, pedaly hyundai tucson 2016, hyundai tucson 2016 prodej, hyundai tucson 2016 návod, naslapy hyundai tucson 2016, tuning hyundai tucson 2016, hyundai tucson 2016 predni sklo, prodám hyundai tucson 2016, střešní nosič hyundai tucson 2016, hyundai tucson 2016 recenze, příčníky na hyundai tucson 2016, hyunday tucson 2016.