Mercedes-benz E 2014  zkušenost, hodnocení a recenze  - byly dlouhé

  • Klady: spravovatelnost / pohodlí / ergonomie / kvalita materiálů (v dobrém vybavení).dopravní daň.

sedan, 3.5 litrů, benzín, 252 litrů.s., automatické.Tachometr 30000 km

pro mě to je první mv.před ním 10 let na audi a6.takže muka volby, s kým se po A6 změnila, byla dlouhá, bolestivá, vybíravá a rozmarná.stroj byl dokončen velmi pečlivě.požadavky – prémiová sedanová třída, pohon všech kol, motor v6, až 250 litrů.s.(daně), dynamika ne více než 8 sekund, dobře, pohodlí spousty malých věcí.na 98% shromáždili ideální vůz podle požadavků.to může být zapsáno do plusů – MV “jde” téměř dokonale.vyrazil, řídil, třetí den povědomí o hrůze, studený pot a zrádná myšlenka – ne moje auto! No, jde jinak (pohlédne rozzlobeně na to, že míří kolem).práce je hotová, budeme vydržet.to se nelíbilo na začátku: práce PPC, poněkud pomalé, méně citlivé na “sporty”, ne zřetelné.ideální pro jízdu do 60 km / h.Musel jsem zvyknout na způsob jízdy ve městě podle pravidel.15. den šel na trať, po dobu 3 dnů se valila 2500 km.dobrá! skutečně na cestě se stroj choval bezvadně.od dynamických vlastností až po vynikající komfort v kabině.tiše, jemně, sebevědomě, nudné.Král stezek.vrátil se do města a do města, jako vždy na silnicích se sněhem přišel z asfaltu.a pneumatiky běží ploché, 205/45 r18.jakýkoliv “velkoprostorový” kloub, ne velký strop v asfaltu – je schůzka srp a důstojnosti.Údery na trup vypadaly ohlušující, všechno se smršťovalo a srp se rozmazal.spolu s asfaltem to bylo v létě.panoramatická, posuvná střecha – omlouvám se! .klimatický systém – nad chválou funguje bezchybně.větrání sedadel.Upřímně řečeno jsem nerozuměl, možná v šatech a to, ne pro široký mužský zády, ani to ani to! bylo to léto, bylo to podzim, byli jsme klidní.po dobu 7 měsíců projeli 15 000 km.žádné poruchy a nedorozumění nedošlo.všechno bylo hladké, spolehlivé a pohodlné.na dovolené a na služebních cestách v pronájmu byly vw, as nimi byly pocity mírného smutku o vzdáleném domě a mv.překvapivě, ale za volantem se vrátil s radostí, i když on (jeho mv) to nepřiznal.a projíždějící kolem a6 se už zdaleka nezavázala a nebyla opálená.velmi příjemné emoce způsobené plánované pak v oficiální službě “Olympus” (spb), můžete porovnat s letem v obchodní třídě “aeroflot”.rozdíl s předchozími oficiálními prodejci jiných značek je přesně stejný jako mezi ekonomikou a obchodní třídou téhož “aeroflotu”.zima přišla.čas “změnit boty” chápání všech “kouzel” jám, sněhové drifts,n.bylo rozhodnuto umístit r16 v naději, že bude vyšší a měkčí, tam to bylo, pouze výrobce tohoto modelu je vybaven r17 nebo r18.t.na.pro uvolnění tyto rozměry neměly vliv na “přeplnění” v hacku 7 (hroty) na r18.v sněhu je malý sníh, ale zhroucení se stalo a tady to přišlo – nevyhnutelný “klempířský den”.mv e 300 4 matic na hack 7 šel na sněhu, sněhová kaše, led jako na kolejích.on se s jistotou rozptýlil a spolehlivě zastavil, byl předvídatelný, kontrolovaný, přesný a rychlý! mimo okno zuřil špatné počasí, uvnitř byl teplý, pohodlný, čistý a klidný.8 měsíců po zakoupení jsem si konečně uvědomil a uvědomil si, co je MB.to je opravdu jeden z nejlepších vozů! téměř 1 rok provozu.počet kilometrů je 30 000 km.neexistuje žádný komentář.spotřeba ve městě 16-18 (ano!), ale ne více, s “slušným” stylem jízdy se můžete setkat ve dnech 12-13, ale je to nutné? !! mimo město, po dálnici s “výletní” oooochen s úsekem 9 litrů na 100 km.plánoval pak úředník v Petrohradě asi 20 tyr.všechno štěstí v rozlehlosti naší vlasti! .

Nevýhody:

nízká světlá výška.je to velmi nízké! spotřeba paliva by mohla být menší.zvukový systém na plný úvazek.navigátor personálu.full-time parktronic.je vyžadována zadní kamera! parkovací asistenční systém (parkoviště) – nepotřebuje fík, používám jej 2-3 krát za rok a pak zjistím, co to je.

Hodnocení uživatelů 6