Subaru Legacy 1998  zkušenost, hodnocení a recenze  - malý mráz

kombi, 2.2 litry, benzín, 128 litrů.s., automatické.Počet kilometrů 150 000 km byl v rodině “krokodýl” – chevrolet blejzr (amerikos 98g.) pro náš rozpočet, část výdajů na jeho obsah a opravy šla mimo rozsah! Odešly mi oznámení o výměně nebo prodeji.obrácená možnost s Belgorodem pro výměnu se společností Legacy, podle majitele – stav stroje jako dopravníku! v ruštině – bez pohledu.a to se stalo na jaře roku 2016.výměna byla pro manželku, takže zpočátku během půl roku manželka sténala – přistání je nízké, recenze jsou malé, zatížení je minimální,n.v zimě přišel v Arkhangelsku, až do nového roku je spousta sněhu, malého mrazu, kolena hluboké kaše.sousedé v parkovišti vyleští všechnu hovno a většina sedí v polokoleji a toto malé monstrum se nenechá odtáhnout z bažiny a usmívá se s válcovým válcem kolem rozrušených věřících kbelíků s ořechy! přišel v lednu, zasáhl mráz.na -34 “subarik” byl zlikvidován s poltychkou! u -38 se postavil s vkladem! nový akb twists, dvigun se snaží kýchat a začít, ale nezačíná! Volám specialisty na “subariki”, to vše v jediném hlasu – nemusíte tlačit na plynový pedál, který dělám po dobu 2 dnů, účtovat pět akb, s sebou vzít na parkoviště a obraz je totéž – “chce, ale nemůže” .7.ledna 2017 při teplotě -42 stupňů Celsia jsem na parkovišti s absolutní “beznadějností” s teplým a nabitým akrobatickým vozem a vložil je do mrazivého auta a plival na všechny odborníky – otočil jsem startéru a dělal jsem pravou nohu Gazun.“Subarushka” (již milovaná a jedinečná) Maleha má odpočinek a oooo! zázrak zatarahtela, jsem z štěstí udušil mi zmrzlou cigaretu na rty a křičel s potěšením, aby okna samotná otpoteli! Právě jsem se zamiloval do tohoto stroje kvůli jeho nenáročnosti a spolehlivosti! po celou dobu se měnil pouze spotřební materiál (filtry, oleje, zadní ammon, podložky a některé silentbloky.) Všechno! No, akroba s dobrými zimními pneumatikami.na silnici, obzvláště v ledu, stojí jako buldozer – s malými drifty, pokud to přehánějí rychlostí, prostě pusťte plynový pedál a subarik je opět na místě! manželka už chce , Budu koupit novou subarik, ale nechám tu kopii roku 98 a já ji budu milovat k ideálu! Syn nebo dcera deseti let získá práva a nechá je jet, čajové konvice budou na vysoké.Naše “sudarushka” stojí za to a její nerostné tělo vydrží dalších 20 let.rozhodně! .

Výhody:

pro vůz této třídy s plným permanentním pohonem, jeho průchodnost a pronikání jsou ideální! pozinkované tělo je také velký plus! ovladatelnost a brzdy – žádný problém! za volantem cítíte “duši” a “srdce” subariku a on (ona) se obrátí a nikdy nepochybuje o tom, jestli jste se pro ni udělali příjemně, pokud jde o – dali jí jídlo dobrého oleje a vyměnili spotřební materiál včas, ale nepožaduje víc! naše “subarik” jen přítel nestandardní! .

Nevýhody:

Nízké přistání, vnitřní kamna v mrazu se pro 30 slabé ohřívá, přehlídka zrcadel s mrtvou zónou probíhá, musíte být opatrní při jízdě! v zásadě více nevidí.všech 98 let a technicky každý malý věc lze vyřešit, pokud chcete a respektovat své auto.

Hodnocení uživatelů 32