Hyundai i20 2009  zkušenost, hodnocení a recenze  - pah pah

hatchback, 1.4 litry, benzín, 100 litrů.s., mechanika.Běh 60 km

jasný, ale stále chcete 1.6, která je ještě jasnější), “klasické” zařízení nemá žádné kondézy, regulátory oken ani topení zrcadel / sedadel.i v bk je odpojena průměrná spotřeba paliva), ale pak jsou abs, aury, kotoučové brzdy kolem, hudba usb mp3, dětská sedačka, dobře, volant je nastavitelný).

Výhody:

Toto je pravděpodobně první auto, kde nemám krk nebo tát.pohodlné tvrdé sedačky, nic se nestane znecitlivěním.Jsem člověk střední velikosti a růstu, sedím jako nalitý.volantem je snadné, kroucení na parkovišti s jednou rukou je potěšením, na cestách je taková tvrdost, informativní.náklady jsou malé.odkládací schránka je velmi velká, potěšená) dokumenty vstupují volně) dobrá viditelnost, regály neinterferují a nedráždí, kapuci nelze vidět v normální poloze za volantem.ale pokud budete potřebovat, aby se připevnili ke stěně / stroji, můžete vidět kapky mírně ohýbané vpřed).místo v kajutě je dost, všichni jsou pohodlní.jak přední, tak i zadní.kufr pro hatcha velký.ale jen za to!), velké tašky přátel na letišti nebo domácí akustika, vycpaná balení ze supermarketu nebo 3 brašny z brambor / uhlí, které budete bez problémů přepravovat) prostor je velmi dobře promyšlen.na ergonomii je vše v pořádku.vše je pohodlné, zdánlivě na jejich místech.náhradní díly jsou cenově dostupné, dostupné ceny.motor je jednoduchý, řetězový, hravý, spolehlivý, masloehorom se zdá být neškodný.pah pah.také jsou k dispozici všechny díly a závěsy.v opravě a údržbě i20 je jednoduché a snadné.se svými nuancemi samozřejmě) zraněno v -35.se stisknutou spojkou nedošlo k vybití baterie.tvrdé, dlouhé zkroucení, ale to bylo zraněno!)) a pokud se na teplotu oleje dostanete na topení, obecně znáte problémy.na oteplování benzinu je téměř nevyčerpáno.vzdálenost pro naše díry je dostačující), závěs je tuhý a současně pružný.je stabilní.dobré světlo, dobrá brzda.obecně pracovník.domácí-cvičení-shop-in-hosté v kině.v sídlech (parkoviště, dopravní zácpy, semafory, velký proud) se cítí jako ryba ve vodě) .

Nevýhody:

Nejprve bych chtěl upozornit na nedostatek týkající se pravděpodobně celého moderního automobilového průmyslu – tenkého plastu a kovu! kov je tenký, ale je dobře zpracován, z kovu k korozi se jedná o kompromis) s hroznou silou nehrozí jako naše a Číňané, ale pokud jedete s holým kovem, pak za půl roku může kov pokrýt koroze), i když na mém křídle je namalovaná barva odrazena kov a po třech měsících kov stále svítí), které se mohou radovat), tenké plastové, plastové i tenké, ale vysoce kvalitní.montáž vnitřních prvků není příliš.jsou pozorovány malé škvíry.jak plastové, tak i sedadel.nekritické.práce motoru je jako krabice s kobylky.silné chirping.To je to, co mě otravuje, ale jinak se nezdá, že ví, jak) nedostatek hluku! tenké blatníky, ujistěte se, že hluk oblouků je jistý! montáž není indická, je indická! standardní vibrace v kufru se uvolnily pod zadními sedadly na čekacím seznamu.koroze dveří pod rukojetí.onemocnění všech prvních modelů.konstruktivní nedostatky.je zacházeno.říkají, že hřeben trpí slabým důrazem.sám se s ním nenarazil, ale četl, že se s ním zachází tím, že plastovou zarážku nahradí kovovou zastávkou.regulátory kamny.toto je samostatné téma))), pokud jste vynechali zákruty – pak jdeme k vám)) osobně se srazil a uzdravil.hloupě vynechal klapky speciálním mazivem a nahradil nativním kabelem regulátoru vlastní pohon! Indiáni! Další minusy, které jsem nenašel.stroje obecně potěší a dává důvod, aby se o ni postarali)

Hodnocení uživatelů 30