Mitsubishi Pajero Sport 2010  zkušenost, hodnocení a recenze  - po celý rok

terénní auto, 2.5 litrů, nafta, 178 litrů.s., automatické.Běh 190000 km

auto vyrazilo z salonu.Provozuji 6 let, celoročně.počet kilometrů je 190 000 km.okamžitě položil: -webasto, – ochranu dna “šerifa” (tři listy z oceli 3 mm byly uzavřeny jeden a půl metru dna), – multimediální sada redpower 8994 (GPS navigace s dopravou, usb vstup pro flash drive, zadní kameru, dvd,), ve 4. roce provozu byl motor rozštěpěn.začal pracovat rychleji.na úrovni pohodlí je to mírně komfortní BTR-70.další věc, co se rozumí slovy “komfort”.podle mého názoru je to nedostatek nutnosti vyklouznout z kabiny za nepříznivého počasí a hýbat špínou nohama.pocit prosté konkrétní spolehlivosti v jakémkoliv stavu vozovky.

Výhody:

Schopnost – 5 bodů.jen fantastická převodovka “super select” ručně spojená přední náprava (v pohybu a až 100 km / hod!), ponyazhaka, vzájemné a zadní mezobuněčné blokování 21,5 cm.cestující zadní řady si nevšimli, že zařízení “kozy”.se stejnou základnou 2,8 m.velmi prostorné zavěšení.velmi odpouští.dobrá bezpečnost cestujících.rám, vysoká hmotnost, dobrá manipulace.vysoké přistání.nevýraznost motoru v kvalitě motorové nafty.zkontrolovat.on je samozřejmě opilý z čehokoliv, ale je lepší, aby to neleželo.Omlouvám se za něj.Dobrá dynamika, i přes velkou váhu.rozptýlení, že na prvním místě, že pickup na rameni od 100 do 130 km / h u pátého rychlostního stupně – docela energický.spolehlivost.cestovali všichni Altai, Khakassia, Ural a každoročně letěli do Černého moře.navštívili “samostatně” do Abcházie, Gruzie, Turecka.(viz odst.karta) spotřebu paliva ve směsném režimu 10-11 litrů.pro téměř 200.Běh 000 km byl nahrazen pryžovými částmi ochranné lišty.vše! regál, řízení, silentbloky – vše je stále tovární.Navzdory vykořisťování v teplotním rozsahu od -45 do +50 stupňů.klimatizace je mimo chválu.potřebná komfortní teplota v kabině je vytočena do 5-7 minut po zahájení pohybu.při jakékoliv teplotě “přes palubu”.dobrá tepelná izolace kabiny.gumové těsnění v zimě nutně silikon.Na dveře jsem nezměnil jediný gumový pás.Pod kapotou se podívám pouze na kontrolu hladiny kapalin..

Nevýhody:

několik negativních bodů: 1.Zařízení továrny je na silničních pneumatikách.gumy upřímně zpracovali 60 tisíc běhů, nicméně zlikvidovali veškeré off-road schopnosti vozu (pohyb na nečistotách, podél přechody, koleje apod.)).po níž byla nahrazena možností jokohamy.2.velmi slabé barvy a laky.To je řez a rozdělené najednou.To je vysvětleno typem “environmentálních požadavků” na malování.okamžitě získá “mouchu”.3.špatné uchycení zadních obložení.4.tupit na začátku – turbojam asi 1-1,5 sekundy.ale jsem zvyklá na to.5.obtížně vytáhnout v nadmořské výšce více než 2 tisíce metrů.slabší než atmosférické.ale táhne.6.hluku a vibrací v kabině.ale to diesel.7.obslužný jack není prostě žádný.Musel jsem se zlomit na válcování, s metr dlouhou rukojetí.nyní není třeba hluboko stoupat pod zádi instalovat jack.

Hodnocení uživatelů 85