Subaru Legacy 2010  zkušenost, hodnocení a recenze  - revidováno od 09

  • Klady: reprezentativnost / spolehlivost a ovladatelnost / Opravdu dobrý na ohybech.dobré velké zadní zrcátka.

sedan, 2.0 l, benzín, 150 l.s., automatické.Tachometr 100000 km

revidován od 09.12.17.Vlastním auto už téměř 2 roky (nyní běží ~ 120 tisíc).první věc, kterou chci poznamenat, je, že během této doby (jel asi o 25tys na to) nic se nezlomilo ani detailně! Během této doby začala klepat malá houpačka, cítila se jen tehdy, když volant stál klidně a trochu na “pomalých” šachtách.

Nevýhody:

auto má jednu vážnou nevýhodu, potvrzené slušnými službami a skrývá velmi subaru: někde od 70 +Během doby zrychlení se pohybuje v rozsahu 1.5-3 tisíc otáček.musíte stisknout plynový pedál na 3-3.5 tisíczatímco auto zrychluje dramaticky, což nevyhnutelně vede k velké nadměrné spotřebě paliva.to je na automobilu s kilometrovým výkonem 70 +je téměř nemožné plynule urychlit.na strojích s motory 2.5 toto je také pozorováno, jen vyjádřeno v mnohem menším rozsahu.Problém byl přítomen v autě až do poloviny vydání v roce 2011, poté jej opravil subaru.na mém bylo vyléčeno blikáním (nemohu říci, že to je 100%), zatímco to neovlivnilo spotřebu paliva.velmi nepohodlné sedačky (dobře, o tom všem píšete), musíte použít ergonomickou vložku a to opravdu nešetří.stále mají přední sedadla krátkou délku a mají krátkou zpětnou polohu.takže auto je úzké v salonu ve srovnání se svými spolužáky.osobně můj životopis: 1.se silnou touhou po koupi použitého subaru v dědictví a výběru mezi 2.0i a 2.5i, je lepší vzít 2.5 a.tím více, že jejich spotřeba (s naměřenou jízdou) je téměř stejná.2.v tomto autě bude téměř 100% nepohodlné pro velké lidi (jak vysoké, tak široké).Není ergonomická loketní opěrka, která zasahuje do volantu.to bude také nepohodlné pro ty, kteří cestují na dlouhé vzdálenosti kvůli kolapsu sedadel.

Hodnocení uživatelů 9